Cercetătorii au făcut o hartă a canceului, susţinând că tratamentele din spitale pentru cancerul la sân sunt destul de diferite şi pot fi împărţite pe continente.

cancer la san

Doctorii ar trebui să considere cancerul a fi nu una ci 10 maladii diferite, potrivit unui studiu internaţional publicat în revista Nature, scrie BBC.

Studiul a fost făcut de cercetători din Marea Britanie şi Canada pe un eşantion de 2.000 de femei. Descoperirile cercetătorilor vor putea fi folosite în tratarea cancerului la sân în spitale abia peste trei ani.

Cercetătorii au făcut o hartă a cancerului, susţinând că tratamentele din spitale pentru cancerul la sân sunt destul de diferite şi pot fi împărţite pe continente. “În viitor, datorită cercetărilor noastre, doctorii vor putea diagnostica tipul de cancer la sân pe care îl are o femeie. Medicii îi vor putea administra tratamentul specific de care are nevoie mult mai eficient decât se poate face astăzi”, spune cercetătorul care a condus studiul, profesorul Carlos Caldas.

Oamenii de ştiinţă au studiat genetica celulelor cancerigene de la peste 2.000 de femei bolnave de cancer la sân. Rezultatele arată felul în care se schimbă celulele când devin cancerigene. Cercetătorii le-au grupat în 10 categorii diferite.

Momentan, cancerul la sân este clasificat în funcţie de cum arată sub microscop şi testele care arată marckerii tumorilor. Spre exemplu, cancerul care are receptor estrogenul se poate trata cu terapii care folosesc hormoni precum tamoxifen. Mai mult de 70% din cazuri sunt tratabile cu terapii care folosesc hormoni, însă tratamentele sunt foarte variate în funcţie de caz.

sursa: TVR Info

Doriti mai multe informatii despre vindecarea cancerului? Contactati-ne acum!