1. Primul lucru pe care sa-l faceti dimineata  (dupa igiena si gimnastica de dimineata) – zeama de varza acra, de preferință facuta in casa. Zeama de varza, neîncălzită, are enzime, elemente probiotice si vitamine care ajuta sistemul digestiv sa metabolizeze alimentele si sa va imbunatati imunitatea.

Dieta Budwig

2. Chiar înainte de micul dejun, ceai verde sau de plante medicinale.

3. Mic dejun – 3 linguri de ulei de in și 6 linguri de Branza dulce + 3 linguri de lapte, dacă este necesar pentru subtierea; se amesteca bine, se adaugă 2 linguri de seminte de in, proaspăt macinate, se adaugă fructe proaspete, suc de fructe, nuci crude, 1 lingurita de miere curata. După aceea, dacă inca va e foame, puteti folosi paine din cereale integrale, legume crude, și brânzeturi de calitate.

4. La mijlocul dimineții – suc proaspat de legume (morcovi, sfecla cu lămâie sau măr, sau alte verdeturi). Sucurile proaspete de morcovi sau de sfeclă sunt foarte importante pentru cei care lupta cu cancerul.

5. înainte de prânz – șampanie sau vin spumant cu lingura de semințe de in proaspat macinate sau semințe de in macinate intr-un pahar mic de suc de fructe. Sampania ajută la absorbția semințelor.

6. in jurul pranzului, plajă afara, timp de 10 – 20 de minute [daca vremea va permite] fără loțiune de soare sau ochelari, expunandu-va cât mai mult posibil pielea. Evitați spălarea cu săpun după plajă. Astfel dati timp vitaminei D sa fie produsa si sa fie absorbita [24-48 ore]

7. Pranz – un prim fel de mancare constand dintr-o salata de legume crude sau de legume + sos Budwig. Dacă încă va este foame, fierbeti sau aburiti legume, cereale si fasole, linte sau cartofi.

8. Desertul mesei de prânz – Trebuie să luati a doua portie de 3 linguri de ulei de in și 6 linguri branza dulce cu un pic de lapte, bine amestecate. Adăugați fructe crude, suc de fructe, nuci crude, miere curata și alte arome care va plac.

9. Mijlocul dupa-amiezei – 1 lingură de seminte de in integrale, proaspăt măcinat și adăugate la 3 – 8 ml de suc curat de fructe, facut in casă sau cumparat de la magazin.

10. REDUCEREA STRESULUI / PRACTICI DE RELAXARE — rugaciuni pentru a vă odihni sufletul si mintea. Stresul cronic poate fi foarte dăunător.

11. Sfarsitul după-amiezii – suc de papaya sau ananas, 100-250 ml, cu 1 lingură de seminte de in, integrale, proaspăt măcinate.

12. Cina – cereale singure sau cereale si boabe (linte, bob, etc) cu legume cu oleolux, și condimente. Cerealele și boabele combinate fac o proteina completa. Legumele, cum ar fi spanacul, sparanghelul, broccoli, varza sunt hranitoare și ajuta la absorbție. Luați masa devreme.

13. Seara – 1 pahar vin rosu [opțional]. Mergeti devreme la culcare, dacă este posibil înainte de ora 22.

14. Puteți utiliza, de asemenea, uleiuri ELDI prin masarea pe piele sau ca o clismă, dacă este necesar. Puteți face ulei ELDI la domiciliu prin amestecarea a 75% ulei de in, cu 25% ulei de germeni de grâu pentru a-l conserva bine.

15. Evitati chimicalele, conservanții, grăsimile daunatoare, carnurile si ouale, zahărul si înlocuitorii de zahăr, alimente foarte procesate, cele mai multe suplimente alimentare, tratamente de ozon, infecțiile dentare și dezvatati-va sa luati medicamente dacă este posibil [doar sub îngrijirea medicului].

sursa